Mallorca på sitt verste!

3 05 2010

Siden lunjstider i dag har det bøttet ned med regn! Vind, lyn og torden og et enormt kraftig regnskyll som aldri stopper (holdt på i 6t nå..), har preget dagen. Det ble en ufrivillig halv hviledag, men nok nødvendig 😉
I morgen skal jeg reise hjem.

Forrige uke hadde jeg min største treningsbelastning noen gang, uten at jeg følte den som så enorm. Det har gitt meg et supert grunnlag å bygge videre på når jeg kommer hjem. Jeg vil tro det blir først neste vinter/påske at jeg kommer til å sykle like mye som vi gjorde forrige uke..kombinert med 6 svømmeøkter og 8 løpeøkter.
Nå er det ikke treningsmengden som er aller viktigst. De er jo egentlig å få så mye som mulig ut av så lite trening som vi kan. Men av og til er det lurt å legge inn en ekstra dose, så sant overskuddet og matinntaket (!) er på plass.

Før jeg forlater øya i morgen kveld – og hvis denne stomen slutter.. – er planen å sykle en god tur etter frokost med innlagt 3-4×20 min tempodrag. Om det er strålende solskinn fra morgenen av blir det en tur opp til Lluc. Rett før avreisen løper jeg 4x2km progressivt, farten skal økes hver 500m. Og hvert drag skal gå hurtigere enn det forrige.

Nå er det middag med oppladning for morgendagen 🙂

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

