Sol og sommer!

19 05 2010

Endelig kom varmen og med den kom også overskuddet mitt 🙂 De siste 2 ukene har det gått veldig trått på trening, så aktivitet har vært redusert til et minimum.
Med en ganske stille 17.mai helg, glimtet jeg til på svømmetreningen i går. Det var nok en av mine beste med hovedserie på 4x10x100m (1.cr, 2.ry, 3.IM, 4.pull). I dag startet jeg grytidlig med min såkalte gulløkt fra vestsiden av Sognsvann opp til Frønsvollen. Når jeg har gjort denne 2-3 ganger er jeg klar for det meste!
Om ikke mange dagene er det sesongstart med NorgesCup i Holmestrand 29.mai. Det blir spennende. Distansen er sprint.. Jeg får prøve å ha litt overskudd, for det blir garantert et sjokk for kroppen 😉

Handlinger

Information

2 responses

23 05 2010
Susanne Wigene

Så bra at svømmingen har løsnet 🙂 Lykke til i Holmestrand! Vi ser jo rett over til Holmestrand herfra. Kanskje jeg skal ta ferja over for å heie på deg? 🙂

Håper vi sees snart! Klem fra Susanne

24 05 2010
Kristin Lie

Ja..det går litt bedre, men jeg er utålmodig 😉 Heiing kan jeg trenge!!! Hvis du har tid og lyst på lørdag, hadde det vært moro om du kom 🙂 Hvis ikke blir det sykkeltur ned til dere ganske så snart! KLmm

Legg igjen en kommentar

