Årets første, men trolig ikke siste..

2 06 2010


Jeg hoppet og skrek høyt i går da jeg løp på sesongens første hoggorm.. Det kom noen tanker tilbake til hoggormbittet i fjor 😦 Bittet som førte til 10 dager i sofa’n, uten å kunne gjøre annet enn å holde foten høyt.

Fra nettsiden min i fjor: «På fredag var jeg så uheldig å bli bitt av en huggorm! Det endte med ambulanse fra legevakt til A-hus og overnatting der..
Jeg fikk alt mulig rart av medisiner og motgift. Ble utskrevet et døgn senere, men foten er så hoven og øm at noe trening klarer jeg ikke med det første. »

Bittet preget meg nok i 3 måneder. Det håper jeg var første og siste gang!! Leste i vinter at kulda ville ta knekken på både brunsneglen og hoggormen, men nå har jeg sett dem begge! Vær forsiktig alle sammen!!

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

