Ny seier i NorgesCupen

21 06 2010


Gårsdagens stevne i Tønsberg, Ringshaugdysten triathlon, ble en reprise fra Holmestrand 🙂
Svømmingen i sjøen ble noe sjokkartet, med armer og bein overalt, slossing, brennmaneter, bølger og max 14 grader.. men jeg kom meg gjennom de 750 meterne.
Ut på sykkel gikk det veldig greit på flaten. I kneiker og større bakker merker jeg at jeg ikke klarer å holde det bra trykket. Men sykkeletappen på 20km gikk ganske bra. Løpeløypa gikk langs standen på sand/ gress. Det var vanskelig å få noen god flyt når jeg måtte konsentere meg om hvor jeg satte ned foten. Beina føltes lette, men jeg hadde en sår hals så pusten var litt redusert.
I mål kom jeg først av jentene med god margin, vant med drøyt 5 minutter. Det er alltid moro å vinne 🙂

Om Ringshausdysten

Handlinger

Information

2 responses

23 06 2010
Espen

Armer og bein? Brennmaneter? Bølger? Kaldt?

Var vi på samme stevne?? Tror du må endre fokus litt i vannet;-)

23 06 2010
Kristin Lie

Jajaja.. Det var ikke bare jeg som klagde!! 🙂

Legg igjen en kommentar

