Dagen før dagen

17 07 2010

Nedtrappingsuret viser at det nu er 19 timer og 35 minutter igjen til start 🙂 I morges hadde jeg en lett sykkeløkt med innlagt 10x 30s fort – 30s rolig etterfulgt av 20min løping hvor 3x2min i konkurransefart. Jeg kom til et supert dekket frokost bord med alt jeg kunne ønske meg: peanuttsmør, brunost, nutella, banan og selvfølgelig skinke, ost etc.. Fruen i huset gjorde store øyne da hun så mitt favorittpålegg (mix).
Om noen timer er det innsjekking av sykkelen. Vi bor ca 20min med bil fra starten, men kun 3min med sykkel fra målområdet. Konkurransen kan følges live i morgen. Jeg håper og tror det blir en superbra dag 😀

Handlinger

Information

3 responses

18 07 2010
Anne E

Ser bra ut nå på live timing. Mulig med pers dette !!!!

18 07 2010
Anne E

grattis med 6 plass !!!! jippi for Kristin. Men for en vinnertid på jente siden ?????

18 07 2010
Kristin Lie

Chrisse er bare helt utrolig! Det er ufattelig… Rasmus kjørte også enormt fort!! 7.52..

Legg igjen en kommentar

