I gang igjen

28 07 2010

Etter mye styr med små misforståleser ang HVEM jeg er (er ikke fotballspiller fra Steinkjer..) og min norske bestenotering på ironmandistansen..(9.39 fra Holland) f.eks her og Dagbladet , er jeg i gang igjen med treningen 🙂
Første uke besto av lett aktivitet som vannski, lett sykling og et par fjellturer. Vannskiøkten har vært planlagt lenge, men jeg turde ikke før etter ironman-konkurransen 😉 Det var veldig moro!
Denne uken er jeg godt igang igjen med svømming på Frognerbadet, og statser på både trappeløp og noen terskeldrag på sykkelen. Trener litt på følelsen noen dager til.

Handlinger

Information

4 responses

30 07 2010
Adelheid

Gratulerer med strålende tid og plassering uansett, da. Og det må da være deilig å være 31 år igjen? Hihihihihihi!

30 07 2010
Kristin Lie

Takktakk 🙂 Hehe, jeg blir bare yngre og yngre. DET er fint!

5 08 2010
camilla

Hej Kristin det verkar som om du återhämtat dig bra från tävlingen. Vad ska du köra för fler tävlingar i år? Du har inte funderat på Star events. Det går en tävling 3 okt på Sardinien (2km sim, 200km cykel och 20km löp). Borde väl passa både dig och mig. Får jag för coach Jens och kroppen känns bra så funderar jag på att köra den. Hade varit kul med sällskap.
Klem

5 08 2010
Kristin Lie

Hei!
Ja, jeg har sett på de konkurransene, kort svøm er bra 😉 Skal kjøre IM Køln 5.september og NM duathlon 26.september. Det spørs vel om jeg stiller der i år.. Kanskje? Må i allefall se etter Køln. Har 2 OL-distanser igjen i august også. Oslo TRI og NM tri. Du må gi gass i København!! KLmm

Legg igjen en kommentar

