Kongepokal nr 4 :)

23 08 2010

Under gårsdagens NM i triathlon fikk jeg min 4.kongepokal og NM-gull nr 37 og 38 (laggull med mine Royal-venninner Vibeke og Nora).

Det var stor stemning og flott vær i Kongsberg. Svømmingen i Lågen ble ikke så kald som fryktet (ca 16 grader). Pga strømning i elva, ble distansen justert opp fra normalt 1500m til 1790m. Dette ga en «normal» 1500m tid.

Jeg lå som nr 5 opp av vannet drøyt 2min bak første jente. Det var liten grunn til å spare på kruttet, så jeg ga gass og lå i tet etter 9 km. Derfra og inn ble det et jevnt trykk.
Løpeløypa var litt småkronglete, og det var vanskelig å finne noen god rytme. Jeg følte det ble ironman-fart.. Tre løperunder ga god kontakt med publikum og utøvere. I målområdet var det veldig god stemning med ordfører, flagg, musikk og tilslutt nasjonalsangen under premieutdelingen 🙂

Alle resultater

Handlinger

Information

6 responses

24 08 2010
Anne E

Grattis igjen og med en fantastisk statistikk :O)

24 08 2010
Frode

Gratulerer med din 4. kongepokal, Kristin ! Og med fin blogg.

24 08 2010
Kristin Lie

Takk takk 🙂 Alltid moro å vinne…

24 08 2010
Adelheid

Gratulerer! Hvor mange andre kondisjonsutøvere kan vise til tilsvarende tall. Og enda er du bare 31 år… ;o)
Lykke til mot neste Ironman.

28 08 2010
Kristin Lie

31år ja.. Det ble regnet ut at jeg var 29 år her om dagen etter at jeg oppga når jeg var født 🙂 Da er det nok 29 som gjelder! 😀

26 08 2010
Kenneth

Gratulerer! Det så veldig kontrollert ut. Sinnsykt imponerende det du holder på med. Særlig ironmantidene. 🙂

Legg igjen en kommentar

