En god treningshelg

18 09 2010

Denne uken har vært tilnærmet normal treningsmessig.  Det er lenge siden jeg har hatt så mange svømmeøkter i bassenget, og det merkes 😉

Helgen blir som jeg har hatt tidligere: kortintervall i svømming, sykling og løping lørdag og langintervall sykling og løping i morgen.   Med et så flott høstvær som vi har nå, er det ikke vanskelig å komme seg ut 🙂  Dagen i dag startet i godt selskap på Domus A med fokus på antall tak pr lengde.  Like etterpå var det ut på sykkel med det samme selskapet, kun med et forfall.  Etter en god runde i Maridalen, klatret vi opp Grefsenkollen i vill fart – med like vill fart ned igjen: max innsats i 30s, deretter 30s (eller 20 pga sving) trille ned. Da vil ankom toppen var vi kortpustet med småstive bein og 29 drag på konto, men veldig fornøyde!

På trappeøkten senere på dagen, sviktet alle de andre. Men med Rybak og annen motiverende musikk på øret, kjempet jeg meg gjennom 12×210 trappetrinn – start 2.50.  Som avslutning før dusj nr 3, ble det pannekaker med blåbærsyltetøy, peanuttsmør, brunost og banan – jepp alt på hver pannekake 😀

Handlinger

Information

3 responses

18 09 2010
Tone

snart skal jeg bli med deg i tappa:)

23 09 2010
Anne E

Hvordan er det MULIG å komme på en slik kombinasjon på en pannekake…..? funnet på det selv eller spist pannekaker med en 6 åring :O) he he

24 09 2010
Kristin Lie

Jeg er jo som en liten 6-åring 😀 Har funnet på det helt selv.. Tok jo bare favorittpålegget mitt fra brødskive over på pannekake!

Legg igjen en kommentar

