En super oppfølging fra gårsdagen :)

19 09 2010

I dag ble det pers 2x på en runde jeg har i Maridalen. Jeg sykler 4x og kjører 1-4.  De to siste rundene i dag, gikk raskere enn jeg har gjort tidligere. Dette til tross for mange biler, men farligst av alt folk på rulleski – opptil 3 i bredden.

Broren min var med. Han lå foran deler av første draget, deretter lå han på hjul og tilslutt ristet jeg han av hjulet!  Det er ikke barebare å være småbarnspappa og ha liten tid til trening..

Til helgen er det NM duathlon på Skarnes.  Distansene er 8km løping – 32km sykling – 4km løping. Får se om jeg ikke klarer å kjøre litt hardere enn ironman-fart 😉

Jeg er tilbudt deltakelse i ITUs WorldCupavslutning i langdistansetriathlon på Ibiza.  Det går 31.oktober med 4km svømming – 130km sykling – 30km løping.  Sykkelløypa er ganske så tøff..:  200m stigning i løpet av 20km – deretter vendepunkt – med 200m stigning i løpet av 2km. Alt sammen skal kjøres 3x.

Hvis jeg kjører denne, er det også fristende med en ironman til i år –  før sesongpausen 🙂 Arizona ironman går 21.november og burde passe meg bra med en relativt flat sykkelløype.  Jeg tenker så det knaker på hva jeg skal gjøre..

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

