Nye NM-gull

27 09 2010

I går ble det seier i NM duathlon på Skarnes. Vi tok også laggullet i kvinneklassen.
Det ble en litt kald opplevelse, i allefall etterpå..
Distansen var først løping med 5 runder rundt vannet på SIAP (vannskianlegg), ca 1.6km pr runde, deretter 3x 11km på bra asfalt og tilslutt 3 nye runder løping.

Jeg løp ut i jevnt hardt tempo (les halvmaratonfart..) og hadde Brita C Mustad rett i nærheten hele veien. Vi kom ca likt ut på sykkel, en hun var litt mer aggressiv ut de første 150m enn meg. Etter en knapp kilometer, var jeg i tet og økte ledelsen litt pr runde. Klarte å holde fokuset på sykkelen, selvom jeg hverken hadde wattmåling, tråkkfrekvens eller hastighetsmåling.
Ut på siste løpeetappe hadde jeg et drøyt minutt ledelse og jeg kunne sikre meg mitt 39 og 40 NM-gull.

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

