Ønsket jeg var sjakkspiller!

29 09 2010

I går kveld under reisen til byen Calella, rett utenfor Barcelona, ønsket jeg at jeg hadde vært sjakkspiller!   Jeg hadde direktefly fra Oslo-Barelona, men derfra var det trøblete: alene med stor sekk på ryggen, bag (med hjul heldigvis) og stor sykkelbag (vekt 25kg også med hjul). Det var et langt strekke å gå fra terminalen til togstasjonen – opp en rulletrapp – ned en annen x antall ganger.  2 ganger måtte jeg skifte tog for å komme frem til Calella. Heldigvis traff jeg en russisk TRI-proff som hjalp meg inn og ut av toget med alt sammen.    På stasjonen i Calella var det ikke rulletrapp eller heis.. Jeg kjempet meg ned og opp og frem til en taxi som ventet.  Drøyt tre timer etter landing, låste jeg opp hotellrommet mitt på Hotel Mediterrian Express, svett og ganske så sigen.  Hadde jeg vært sjakkspiller kunne jeg reist med bare en liten sekk på ryggen 😉

I dag har det vært flott å være triathlet 😀  Jeg syklet gjennom deler av sykkelløypa med Ted Ås, løp litt lett i solskinnet og badet litt i havet til slutt. Det er relativt store bølger..og endel brennmaneter.   Dagen ble avsluttet med litt slumring nede ved bassengpoolen med Rybak og Co på øret.

Handlinger

Information

2 responses

1 10 2010
Kristofer

Minner meg om T banen i NYC med barnevogn, unge som sover og som man liksom ikke skal vekke, og to kofferter og dill og dall 🙂
Imponert over iherdigheten din frk Lie. Hodet på rett plass nå så dukker du ned under 9.15. God tur!

1 10 2010
Kristin Lie

Takk! Om det ikke går i år, i allefall neste år 😉 Gi gass neste helg! Ikke noe å spare på, du har jo da reist halve jorda rundt for den konkurransen!!!

Legg igjen en kommentar

