Sykkelen er klar – jeg er også nesten..

1 10 2010

Det er litt uvant å være omgitt at utøvere som har trent for denne konkurransen i et år –  i alle fall et halvt, når jeg selv bråbestemte meg her for en drøy uke siden. For min egen del, tror jeg det kan være en fordel å ha en IM i minnet. Jeg husker mange detaljer fra Køln ironman: hvor jeg burde ha vært mindre passiv, hvor fokuset glapp etc. Jeg håper og tror at jeg ikke vil tenke det samme på søndag, når jeg nå er klar over hva som kommer. Det skjer jo stor sett hver gang 😉 Men oftest er det så langt mellom konkurransene at det er lett å glemme.

Det er mange utøvere som har meldt forfall grunnet transportstreiken på onsdag. To svenske jenter hadde trent for denne konkurransen i 7 mnd, men kastet inn håndkleet da alternativ flyreise ble for dyr.

Startlisten er studert. Mitt startnr er 62, og jeg er en av 12 PRO-jenter. Sølvvinneren og 4.plassen fra i fjor er på plass i tillegg til storfavoriten Lucie Zelenkova, fra Team TBB.  Jeg får holde fokus på meg og mitt så får vi se hva det gir tilslutt..

Peker til konkurransen er her

Sykkelen er klar for søndag med nr og skinnende kjede. I dag er det hvile med film på PC’n og en bok. I morgentidlig skal jeg ut på en liten sykkeløkt og ha 10x30s hardt – 30s lett. Etter frokost blir det en løpetur med noen drag i konkurransefart. Infomøte og innsjekking av sykkel står på programmet fra kl 13 og utover.

Handlinger

Information

5 responses

1 10 2010
Susanne Wigene

Lykke til 🙂 Jeg følger med og heier på deg! Klem

1 10 2010
Kristin Lie

Tusen takk, Susanne! KLmm

1 10 2010
Anne E

Lykke til. Luzie kjørte e-cup den tiden jeg gjorde det. Så hun begynner å bli gammel i gamet :O)

3 10 2010
Adelheid

Gratulerer med strålende plassering på dette impulsstuntet. Synes jeg er tøff hvis jeg tar en SRM på sparket, jeg – dette er noe annet, gitt.

Jeg skal prøve pese etter deg på løpeturer i Monte Gordo i mars forresten, de har satt opp triathlonuker og løpeuker samtidig. Det blir gøy! 🙂

5 10 2010
Kristin Lie

Hehe, SRM kan være ille nok.. Monte Gordo er en perle, super om vi sees der!

Legg igjen en kommentar

