En ny fin, men kald høstdag

16 10 2010

Når temperaturen kryper under null, syns jeg det er liten stas å sykle ute.  Jeg har akkurat kommet inn fra en økt på MTB delvis i Maridalen, delvis i Grefsenkollen.  Fra toppen av Grefsenkollen og hjem var det ille kaldt!  Selvom jeg hadde ullsokker, vinterskotrekk, lue og votter (!), var det kaldt både på fingre og tær.  I morgen skal jeg sykle på min CompuTrainer innomhus 🙂

Det er fine høstfarger og såpass mye frost i bakken at det går greit å løpe på stier i skogen.  For en uke siden var det ikke fullt så enkelt om jeg ville komme gjennom økten med tørre sokker og relativt rene sko.. I ettermiddag venter min kjære trapp på meg.  Det blir sesongens siste økt der, neste gang jeg er i trappa er jeg kommet i ny sesong (nov/des).

Ibiza venter på meg  i slutten av måneden. Jeg reiser ned litt i forkant for å trene litt i løypene, venne meg til varmen og for å ta ut en ukes sommerferie.

 

 

Handlinger

Information

2 responses

17 10 2010
Anne E

Ha en fin tur og lykke til med konkurransen !
Selv om det er kaldt å sykle har det vært fantastisk fine høstdager for oss dødelige :O)

18 10 2010
Kristin Lie

Takk, Anne!! Det er flotte høstdager, enig i det. Men frost er ikke så moro når jeg vet hva som venter på Ibiza 😀

Legg igjen en kommentar

