Monsterbakken..

23 10 2010

Det tar 3.5min å sykle ned til vendepunktet Cala d’Hort.  Jeg må bremse litt noen steder. Det tar 12.5min å sykle opp..  I deler av bakken, spesielt i starten og mot slutten, er det så bratt at på det letteste giret har jeg ca 30 i frekvens.  Trår jeg saktere vil jeg falle av, og da kommer jeg ikke opp igjen fordi det er for bratt.  Vi skal sykle den bakken 3x..

This slideshow requires JavaScript.

Arangøren opplyste om at det var stiging opp mot 10%. Se nøye på skiltet på det ene bildet..

Sykkelløypa ellers er småkupert. Kan jeg knapt 30km/t i snitt under konkurransen bør jeg være fornøyd!  Det betyr en sykkeltid på ca 4t.

Utsikten fra hotellet er upåklagelig:) 

Bildene er tatt ut til venstre og høyre fra balkongen min.

Til info: bagasjen er fremdeles sportløst forsvunnet 😦

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

