Prosjekt svømmebriller..

27 10 2010

Bagen min er fremdeles sporløst forsvunnet 😦 Det mest kritiske nå er at jeg ikke har klart å oppdrive et par svømmebriller som fungerer for meg.  Normalt svømmer jeg med zoggs predator yr 14. De jeg har testet her nede fungerer ikke. Jeg har hatt en OK svømmeøkt på 40min siste uken.  Brillene må være tette, fordi vannet er veldig salt.

Forsøk 1 var å få tak i TRIbiznor (i Norge) som har sendt meg briller tidigere. Da kunne han ev sende briller til Øyvind Johannessen, som også skal delta her, men reiser først i morgen. Har ikke klart å få kontakt via e-post/SMS.

Forsøk 2 ble kontakt med hovedimportøren av zoggs i Norge.  Fikk her kontakt, men hadde ikke størrelsen min inne.

Forsøkt 3 var å få tak i min 2XU-kontakt i Tyskland, som også forhandler zoggs.  For videre av han få kontakt med den spanske importøren.. Det skal ikke være lett 😉

Siste nå er at jeg har fått kontakt med den spanske importøren, men han hadde heller ikke størrelsen min.  Jeg spør om han har en alternativ brille..

I bagen som ingen vet hvor er, ligger det to par svømmebriller. Det ene paret var jeg sikker på at lå i håndbagasjen, men jeg tok veldig feil.

Det er ikke disse brillene jeg svømmer med 😉

Handlinger

Information

2 responses

29 10 2010
Anne E

ha ha – nei du svømmer ikke med brillene på bildet nå, men du HAR faktisk gjort det…..uææææææææ…..

29 10 2010
Kristin Lie

Hehe, ja jeg har svømt mye med de brillene..

Legg igjen en kommentar

