Snart konkurranse – sesongens siste..

29 10 2010

Det var en lettelse å få bagen med alle tingen mine. Jeg får da muligheten å stille til start med mitt opprinnelige utstyr som maxim-barer, egne svømmebriler som ikke lekker, løpecaps, linser på øynene.. etc. Siden hotellet nå kryr av triathleter som ser veldig spreke ut, er jeg plutselig i litt mer konkuransemodus.

Deltakerlisten i kvinner elite er dessverre ikke så lang. Storfavoritten er Bella Bayliss foran et par av de spanske jentene.  Bak der er det vel ganske åpent.  Søndagen blir lang og kreftene skal fordeles. Jeg håper å ta en “Challenge Barcelona” 😉 som betyr fra 13 til 3, hehe..

This slideshow requires JavaScript.

Handlinger

Information

4 responses

29 10 2010
Anne E

har du noen link til konkurransen ?

30 10 2010
29 10 2010
Tone

du ser fantastisk sprek ut! Lykke til!!!

30 10 2010
Kristin Lie

Hehe, skinnet kan bedre 😉 Ny bikini har jeg fått meg i allefall 😀 Det var visstnok et bra merke, hehe. Snart hjemme!! KLmm

Legg igjen en kommentar

