12 uker igjen..

2 01 2011

I går var det 12 uker igjen til Abu Dhabi triathlon.

Det blir en stor utfordring å komme fra kalde Norge til så varme forhold både klimatisk og mth prestasjon. Jeg får kjøre rulleøkter på sykkelen min i stua uten å åpne verandadøren og fortsette mølleløpingen.  Å trene i ca 20 grader uten luftmotstand er varmt!

I uke 4 og 5 skal jeg til Fuerteventura å trene sammen med det danske triathlonlandslaget. Det blir nyttig og moro 🙂

Treningen i jula har gått OK.  Jeg har lett for å få tunge bein/lår.  Totalbelastningen blir enkelte ganger litt for stor med trening, juleselskaper, jobb samt litt lite søvn.. Skiene har vært testet 2x, ellers har det blitt noen økter på CompuTraineren, på løpemølle og flere timer i badedrakt.

Fokuset i svømmmehallen har vært å holde linjen og å time armtak-rotasjon.  En liten uke til så sitter det nok 🙂

Jeg håper og tror at 2011 skal bli det beste året til nå!

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

