Las Playitas

27 01 2011

Nå er jeg blitt varm i trøya her nede etter litt oppstartsproblemer…
Det som ga meg det store sjokket første sykkelturen var den sterke vinden! Jeg syklet med en gruppe ledet av Rasmus Henning. I nedoverbakkene fikk jeg den store skjelven. Det var så vidt jeg klarte å holde sykkelen på veien. Flere ganger ble jeg forflyttet sidelengs i veibanen – godt det ikke kom noen biler bak.. Vinden kunne kanskje sammenliknes med nedkjøringen etter vendepunktet på Hawaii. Det var jo da også min første sykkeltur ute siden konkurransen på Ibiza i oktober så jeg var litt rusten. Sykkelen var utstyrt med zipp 808 bak (inkl Powertap) og 404 foran. Det var forhjulet som var problemet. Høy profil gir vinden veldig godt tak..

Nå har jeg fått låne et vanlig treningshjul foran og da gikk det 1000 x bedre 🙂 I dag hadde vi langtur i fjellene etterfulgt av løping.
Internett er i perioder helt fraværende. Det er vel det som er mest negativt her. Varmepumpen i bassenget er ødelagt så foreløpig er det svømming i våtdrakt. Det liker jeg 😉 Vi er lovet normal bassengtemperatur i løpet av en uke.
Las Playitas kan absolutt anbefales som treningssenter. Nye flotte rom, fantastisk frokost og middagsbuffet (!!), flotte løpeomgivelser og underlag. Rapport følger..

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

