Stemningsrapport fra Playitas

2 02 2011

I dag, onsdag er det halv hviledag igjen. Det betyr svømming 1t etter frokost, løpedrills og sirkeltrening, samt en liten (!) svømmeøkt på ettermiddagen. Hovedserien i morges besto av 2x800m. Jeg har ikke svømt en så lang distanse siden i sommer. I vinter har det vært kun fokus på kortere distanser som 25-50 og 100m. Det var oppløftende at jeg holdt jevn fart gjennom 800 meterne.

This slideshow requires JavaScript.


I går startet dagen som vanlig , med morgenløp (bortsett fra på hviledager). Eter en bedre frokost, var det ut på sykkelen i en kraftig vind. På flatende i motvinden ble det fort lavterskelwatt.. Vi syklet igjen over 3 fjellpass. Etter ca 5t på setet og 2t i ro (i senga..) var det svømming på programmet. Jeg frøs hele tiden 😦 Tenkte at det skyldtes for lite væske og energi i kroppen, men da vi målte temperaturen i morges forsto jeg hvorfor.. Det var 15.5 grader. Det er kaldt!
Etter middag hadde vi litt svømmeteori og filmanalyse av den enkeltes teknikk. Alltid nyttig å se seg selv over og under vann.
I morgen venter siste lange langtur – opp i fjellene igjen. Det blir stor dessert til middag i kveld 😉

Handlinger

Information

8 responses

3 02 2011
Espen

Takk for oppdatering. Fikk meg ikke til å glede meg noe mindre til uke 15 og 16:-) Får håpe de får orden på tempen i bassenget til det!

Men fjellpass på Fuerteventura? Jeg husker riktignok noen litt lange bakker, men fjellpass er det vel ikke akkurat. Mennene med ljåen er vel knapt 800m over havet hvis jeg ikke husker feil? 😉

3 02 2011
Kristin Lie

Du vet for dansker er alt fjell 😉 Alt er relativt, vi skal ut i de store fjellene igjen straks! Det danske svømmelandslaget kommer hit på søndag, Rasmus regnet med at de reiste igjen på mandag når de sjekket temperaturen i vannet 😀

3 02 2011
Susanne Wigene

Hei Kristin,

Kjekt å lese bloggen din 🙂 Fine bilder!
Vi må treffes når du er tilbake.

Ha det fint så lenge 🙂 God klem

4 02 2011
Kristin Lie

Ja!!! Jeg vil 😀 Gjør det beste ut av hver dag og smiiiil til sola di 😉 KLmm

4 02 2011
EVA

Jeg får helt angst når jeg leser bloggen din. Tror jeg må sette meg i sofaen og hvile litt. Og DEG driver jeg og trener med! Det må jo resultere i store ting, eller en snarlig død. 🙂
God tur hjem.

4 02 2011
Kristin Lie

Det skal vel mer til for å gi deg angst.. ? Angsten kommer når jeg forteller hva vi skal løpe på mølle neste gang 😉 KLmm

5 02 2011
GerhardS

Bra innsats og fokus på øktene!

Er spent på desserten siste kveld?

6 02 2011
Alfred

Gjett om jeg blir fristet til en tur!

Legg igjen en kommentar

