Back in business

11 02 2011

Etter noen litt skralle dager helsemessig etter at jeg kom hjem, er jeg i bra driv igjen. Dagen i dag ble avsluttet med en min vanlige trappeøkt i Grefsenkollen. Det er noen uker siden sist, så den vil nok merkes 😉 Jeg sitter med 2XU kompressjonstightsen i håp om å ikke bli helt ødelagt..
Det er en stor påkjenning for kroppen å reise, spesielt chartertur, puhh. En hjemreise som tar like lang tid som et IKEA-besøk og en ironman tilsammen er ikke rart at tar det meste av kreftene ut av en kropp som har trent bra i 14 dager 🙂
I morgen er det 4 uker til Abu Dhabi. Jeg vil trene som normalt frem til avreisen. Det blir en veldig bra gjennomkjøring i en tung treningsperiode. Det å ha den konkurransen på planen i mars, har nok også skjerpet treningen min littegrann i de siste ukene.
Forresten er det nå siste sjanse for å melde inn svar til Cliniderm-konkurransen

Handlinger

Information

2 responses

12 02 2011
Kristin

Heisan kristin!

Ser at du har vore på Fuerventura. Det hotellkomplekset er eg veldig interessert i å reise til, men då eg skreiv mail var det fullt til april!! Er det virkelig slik? Kos var det å trene der? Ser så flott ut:):) Skal du ned att?

Lykke til i Abu Dabi:) heiar på deg!!
Kristin

12 02 2011
Kristin Lie

Hei 🙂

Det var et flott sted, nytt og mye bedre enn La Santa..
Fantastisk buffet til frokost og middag!
Mange gode grusveier å løpe på. Flotte sykkelmuligheter offroad som på racer. Greit styrkerom med møller etc, arerobic som på La Santa og flere og varmere basseng på Plaiytas.
Mye enklere reise enn til La Santa også, har noen ganger flydd innom Kastrup – noen ganger taxi (dyrt..) fra flyplassen. Apollo har jo direkte charterpakke.
Klart jeg skal ned igjen, men vet ikke når.. Det er nok mye fullt ja, men sjekk restplass.

Jeg trenger nok endel heiing i Abu Dhabi.. 😀

Legg igjen en kommentar

