Smilefjes i treningsdagboka

18 02 2011

Det er resultatet av dagens økter. Jeg startet i morges med en økt på CompuTraineren som jeg ikke har klart tidligere – var litt spent, men hadde ikke tenkt å gi meg uten kamp 😉 Det gikk bra (jeg hadde ladet opp ellers hadde det ikke gått..) og er veldig fornøyd. Økten var 5x10min p 4min med økende watt.
I ettermiddag møtte jeg Rik og Morten fra klubben på Toppidrettssenteret. Vi skulle løpe i trappa.. Det er lang oppvarming fra TS og underlaget var heller dårlig. Vi løp for det meste i veien til noen bilers ergrelser.
12xtrapp med start 3min gikk raskere enn forrige uke, uten at jeg stresset farten overhodet. Det var nok selskapet som gjorde susen 🙂 Løpingen tilbake til TS gikk også greit. Nå venter hjemmelagd pizza! I morgen er det hviledag mens stølheten kommer snikende..

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

