Mye svømming og langrenn

1 03 2011

Forrige uke ble det mye svømming og langrenn. Å svømme i 50m-basseng i stedenfor 25m er en stor forskjell og mye morsommere!
Jeg hørte om et 100m (!!) basseng som fins i Mexico.. det hadde vært moro 🙂

Ellers er det mye som skjer fremover. Det er ca 2måneder til sesongstart her hjemme med NorgesCup-åpning i Bø. Før dette er det første Abu Dhabi triathlon 12.mars. Avreise mandag om en liten uke. Det blir en lang bra treningsdag hvor jeg får stille til start med de beste triathletene i verden. Jeg skal gjøre mitt beste, men utgangspunktet er ikke det beste å komme fra Norge i minusgrader..
Formtopp og hovedmål kommer i juli – august og okt/nov 😀

Handlinger

Information

4 responses

1 03 2011
Tone

Du verden, 12. mars er jo ikke lenge til:) Det betyr jo at det ikke er så lenge til jeg ser deg:)
Kjempemasse lykke til, jeg følger deg.
Diger knusekos

3 03 2011
Kristin Lie

Takk kjære, Tone! Er du tilgjengelig i helga el? 😀

3 03 2011
Allan Hovda

Du har sikkert lest artikkelen i slowtwitch om det sterke feltet i Abu Dhabi triathlon. http://www.slowtwitch.com/News/An_impressive_field_for_Abu_Dhabi_1896.html
Der er jo Pro triathlete Kristin Lie også nevnt 😉 Moro!
Det er hardt å trene for fullt når det er minusgrader ute. Jeg opplevde det samme til IM Cozumel i slutten av november. Men du er vel god på rulla så det går fint. Du få ha lykke til med de siste forbredelsene og reisen ned 🙂

3 03 2011
Kristin Lie

Hehe, ja det er jo gøy å få oppleve dette! Jeg skal gjøre mitt beste og vise verden hva jeg er god for i juli-oktober 😀

Legg igjen en kommentar

