Straks klart for Abu Dhabi..

4 03 2011

Siste info fra arrangøren er mottatt. De forteller om ca 23 grader i vannet og det er 50-50 fare for (!!) at våtdrakt ikke blir tillatt.
På mandag er det avreise: Oslo – London – Abu Dhabi.
Sykkelen min har fått stell og pleie av eksperter på Spinn Storo 🙂
Startlisten for elitefeltet kan sees her. Jeg har googlet de ukjente navnene og holder på ambisjonene på topp 3 nedenfra..
Litt mer info fra tri247.com
Arrangørens nettside.
Bildet viser deltakerhotellet 😀

Handlinger

Information

10 responses

4 03 2011
Adelheid M. Huuse

Riktig lykke til! Sees vi i Portugal etterpå eller?

4 03 2011
Kristin Lie

Det er klart vi gjør! Jeg har en jobbedag hjemme før jeg kommer ned. Tirsdag 15. på ettermiddagen er jeg på plass frem til 27. 😀

4 03 2011
Adelheid

Puh! Det var godt å høre… Hadde blitt tøft å være eneste nordmann verus 200 svensker etter Nordthugs herjinger med broderfolket de siste dagene. 😀

6 03 2011
Kristin Lie

Hehe, noen svensker støtter Northug. Vi får stå samlet 🙂

5 03 2011
camilla

Åh lycka till Kristin och sen ses vi i Portugal det ska bli jättekul. Håller tummarna stenhårt.

6 03 2011
Kristin Lie

Takk Camilla! Det blir kanonbra med deg og Pasi i Portugal 😀

6 03 2011
Johan

Lycka till Kristin, njut av stunden!

6 03 2011
Kristin Lie

Takk, jeg skal nyte 😀

7 03 2011
Espen

Lykke til!

11 03 2011
Kristin Lie

Takk, Espen! Det føles litt merkelig snart å måtte dra på race-meeting..

Legg igjen en kommentar

