Alle på plass

10 03 2011

Nå er alle stjernene ankommet. Det kryr av triathleter overalt på hotellet. De er lett gjenkjennelige 😉

This slideshow requires JavaScript.

I dag er det autografsignering på programmet.
Gårsdagen ble for det meste tilbragt på Ferrari World hvor de har bl. a verdens raskeste berg og dal bane. Det gikk fort! Jeg går rundt i en «halvgroggy-tilstand» og ble ikke så veldig mye bedre av bilkjøring og høy fart..

Det er en utfordring med varmen her og at vi faktisk starter dagen 3-4t tidligere enn hjemme. Utpå dagen i dag skal jeg løpe en tur for å sjekke hvor fantastisk varmt det vil bli under konkurransen på lørdag.
Før frokost svømte jeg en liten halvtime uten våtdrakt. Jeg hakket tenner i 20min etterpå! Det ble målt 21 grader, men de mener at det heller mot våtdraktsforbud (?).

Handlinger

Information

4 responses

11 03 2011
Gerhard

Fine bilder! Ser varmere ut en her, for idag tidlig er det -10°C ute..

Gi jernet og lykke til!

Sett noen kameler ennå?

11 03 2011
Kristin Lie

Jeg skal gjøre mitt beste, det er nok ikke på «sommernivå».. Ingen kameler enda, bare masse hvitkledde menn og tildekkede svarte damer + tjukke turister og sultne triathleter 😀

11 03 2011
triallan

I Mexico var det heller ikke spesielt vanskelig å se forskjell på triathelter og amerikanske cruisebåtturister. Ganske festelig i grunn! Triathleter kjører en «noe» spesiell stil.

Det høres merkelig ut med 21 grader og våtdraktsforbud. Er Faris Al-Sultan bedre uten drakt eller??

Du får uansett ha ett fint opphold videre og en god konkurranse i morgen. Jeg skal følge med på http://www.premiertiming.com/live/adit2011/ i morgen!

11 03 2011
Kristin Lie

Takk, det er mye murring etter det påbudet som de faktisk ikke har grunnlag for å sette.. Triathleter kjører en egen stil ja, i allefall veldig mange av dem 🙂

Legg igjen en kommentar

