Kvelden før..

11 03 2011

Nå er det bestemt at det ikke er våtdrakt. De målte vanntemperaturen til 21.2C i morges, men antar (!!!) at tempen vil stige til 23 i morgen.. De ville ikke ha våtdrakt, de kunne vel heller være så ærlige å si det! Bl.a. Belinda Granger er flyforbannet (..). Jaja, jeg kommer nok gjennom 3K, men håper det ikke føles for kaldt.
Det er meldt + 38C i sola midt på dagen, det føles ubeskrivelig varmt. Jeg har tenkt å ta på meg en hvit langermet 2XU komp.trøye før jeg starter syklingen og trolig sykkelhansker. Det er ingen grunn til å spare 2min for å ende opp lillarosa pga solbrenthet. Jeg vinner ikke uansett, men håper jeg kommer meg i passe bra form til mål..
Det blir ekstremt viktig å ta til seg væske og næring. Jeg antar konkurransetiden min blir ca 8t og kan følges live her. Rapport følger!

Handlinger

Information

3 responses

11 03 2011
Susanne Wigene

Lykke til, Kristin! Jeg heier på deg 🙂

11 03 2011
Anne E

Lykke til Kristin ! Varmen liker jo du, så det er bare bra :o)

13 03 2011
Kristin Lie

Jeg liker varme, men ikke det her ass.. Tror selv du hadde syns det var litt i overkant, hehe. Verre enn på Hawaii..

Legg igjen en kommentar

