Ironmantrening midt i mars..

21 03 2011

Jeg har hatt en uke med bra mengde nå etter litt jet-lag fra Abu Dhabi-turen. Det er moro å trene som jeg gjør en uke i juli, midt i mars. Det er ikke alltid så lett å få det til, med klisterføre og rulletrening, men det merkes at våren nærmer seg med stomskritt.
Første konkurranse blir NorgesCup i Bø 1.mai. Det er en sprint hvor svømmingen foregår innendørs.. Distansen er 750m svøm – 20K sykling – 5K løping. Etter denne konkurransen er det i allefall NM duathlon og en ny NorgesCup – normaldistanse – på programmet før årets ironman-debut. Jeg bør nok snart prøve å komme meg ut av ironman-farten min 😉

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

