Jentecamp i regi av triathlonforbundet

31 03 2011

6.-8.mai er jeg medansvarlig for en ny jentecamp i Oslo/Toppidrettssenteret. Den er åpen for alle jenter/damer som er interessert i triathlon (noen gutter i tri-miljøet er mer forfengelig enn enkelte jenter – bør de få plass? 😉
På programmet står løpeteknikk, svømming, spørsmål og svar om alt (..) innen triathlon samt en kombi-økt bestående av løping-sykling – løping. Trolig blir det også muligheter for prøving og kjøp av våtdrakt. Forrige samling meldte det seg mer enn 50 stk!
Påmelding gjøres her

Handlinger

Information

6 responses

31 03 2011
silja

Ja jeg synes absolutt at disse femi-gutta bør få plass 🙂

Det dumme med denne samlingen er at den kollidere med Sentrumsløpet…..grrr

31 03 2011
Kristin Lie

Hehe, ja 🙂 Å, det visste jeg ikke. Å krajse med Sentrumsløpet eksluderer mange 😦 Jeg har ikke bestemt datoen, ble bare spurt om å bidra..

31 03 2011
silja

Skjønner den 😉

I forhold til å rekrutere løpe-jenter så var dette ganske dumme datoer men …. det er vel relativt umulig å ta hensyn til absolutt alt, jeg ser den 🙂

31 03 2011
Tone

Ja det var litt dum helg…:(

31 03 2011
Kristin Lie

Løpeteknikk fredag med meg før 1 dag Sentrumsløpet og tilslutt 1 dag tri-samling 😀
Det er inkludert en veldig god lunsj..

31 03 2011
Tone

JA! det var lurt:)))

Legg igjen en kommentar

