Sportslørdag!

9 04 2011

Sportslørdag betyr ikke å se på sport på TV hele lørdag.. Det betyr å trene «hele» dagen 🙂 I dag har det vært sportslørdag. Dagen startet på Domus med svømming. Jeg kjørte litt improvisert svømming etter en bra oppvarming: prøve å henge på de raskeste i banen så lenge jeg kunne.., noen 150m ‘ere med Gerhard og tilslutt supersprint.
Etter frokost nr 2 satte jeg meg på rulla i stua. Det var +6 grader ute, syns det var litt for kaldt. Med sykkelen koblet til CompuTraineren og PC’n og musikkvideoer på TV’n er det ganske greit å sykle inne, syns jeg. Økten besto av 3x 17min med 3min lett mellom hvert drag. Intensiteten var «lavterskel».

Siste del av sportslørdagen besto av løping med et langt bakkedrag opp til Grefsenkollen og basistrening på Toppidrettssenteret. Draget ble bare 19.5min, jeg hadde håpet på ca 30. Får starte draget på Carl Berner neste gang – da blir det langt nok 🙂 Det lå faktisk is oppe i bakken på skyggesiden. Jeg så en gærning sykle nedover med tørkle på hodet..sånn som de hardbarkede syklistene gjorde på 70-tallet. Tulling! Plutselig kan han være grønnsak..

Styrke og balanseøvelser tilslutt i godt selskap på TS. Nå venter pizza!

Handlinger

Information

4 responses

10 04 2011
Anne E

Sportslørdag høres deilig ut. Ble ikke noe barnepass for Øystein i går da :o)

10 04 2011
Kristin Lie

Hehe, jeg kunne jo vært barnevakt på kvelden – kanskje, hadde vel ikke vært så spretten.. men jeg var hundevakt i steden 🙂

10 04 2011
triallan

Sportslørdag er konge! Jeg kjører det som regel på fredager siden jeg har fri også da. Men hva skjer med at du ikke syklet ute da?? Det var utrolig fint sykkelvær både i går og i dag!

11 04 2011
Kristin Lie

Det var kaldt på formiddagen 🙂 Da jeg løp kl 15 på lørdag var det is på veien der jeg skulle ha syklet.. Fint&varmt i går – årets første tur ute på racer 😀

Legg igjen en kommentar

