Kink i nakken!

5 05 2011

Under søndagens svømming i Bø klarte jeg å pådra meg kink i nakken. Umiddelbart etter svømmingen hadde jeg bare vondt i hodet, men inne i garderoben kjente jeg nakken.. Det var ille vondt. Heldigvis klarte jeg å gjennomføre konkurransen med stil 🙂 Dagen etter var det enda verre, og jeg trengte krisehjelp. Tarjei på klinkken Den Gode Rygg på Bjølsen er mannen som kan fikse det utroligste.. Det satt en gedigen låsning i øvre del av ryggen + nakken. Etter to behandlinger kunne jeg i natt endelig sove godt igjen. De første dagene måtte jeg hjelpe til med armen når jeg skulle snu hodet i senga..

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

