Det står til liv :)

29 05 2011

Hælen min er enda ikke helt bra, men om NM duathlon hadde vært i går, hadde jeg i allefall kommet gjennom i god stil 🙂
Denne uka har jeg syklet langtur og sjekket sykkelløypa til neste ukes NorgesCup – det er en lang bakke.. opp og ned og opp og ned og opp igjen skal vi sykle..
Utendørsbassenget på Nebben ble testet. Det er 50m. Jeg var alene der i småregnet. Det var kaldt – jeg frøys selv med våtdrakt.
Ellers har jeg løpt i trappa mi i Grefsenkollen 12x. Det likte beinet mitt veldig godt, men lårene ble grusomt støle 🙂 Det er litt for lenge siden forrige økt (=mer enn en uke).

Det «morsomste» jeg har gjort denne uka var å løpe på Alter-G. En løpemølle hvor vi kan redusere kroppsvekten på utøveren og likevel løpe som normalt. Jeg løp 30min i maratonfart på 70% av egen kroppsvekt. Foten min var muligens ikke helt fornøyd, men jeg kjente ikke noe vondt etterpå. Det minst «morsomme» var å løpe ned fra Frønsvollen i går i surt og kaldt regnvær..muligens var det det minst lure jeg gjorde denne uka også- kanskje…

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

