I siget, men ikke helt stang inn

6 06 2011

Helgens NorgesCup på Jevnaker endte med 2.plass. Distansen var 1.5 K svømming – 40 K sykling – 10 K løping. Vi hadde strålende solskinn 🙂 Løypene var ganske krevende for både lår og ikke minst foten min. Det beste med dagen var at jeg kom i mål og at foten ikke var verre om kvelden.
I løpet av uka har jeg fått 5 behandlinger på 4 dager. Mobilisering av naprapat samt strøm har gjort underverker!

This slideshow requires JavaScript.

Handlinger

Information

3 responses

6 06 2011
Adelheid

Bra å høre at foten ikke er verre enn at du kan stille opp i konkurranser på tross. Hva er neste mål nå, da?

6 06 2011
Adelheid

Kina er neste mål ser jeg, og det står fortsatt? I så fall – LYKKE TIL! 🙂

14 06 2011
Kristin Lie

Takk 🙂 Det gikk jo bra.. I Kina var mange nettsteder stengt inkl min egen..

Legg igjen en kommentar

