Nesten Os triathlon..

28 08 2011

Siste NorgesCup-stevnet i år gikk i Os, 30K fra Bergen. Siden jeg måtte bryte NM duathlon, hadde jeg litt få plasseringer i cupen mht premiering sammenlagt. Det vil aldri bli noen prioritet, men det er jo greit å ta med seg det en kan.
Sykkelen min fra EM er enda ikke pakket ut siden jeg straks er på farten igjen og har «gromsykkelen» fra tidligere i år, klar for bruk.
Jeg hadde takket være snille og hjelpsomme triathleter i Bergen fått låne racer på stedet og organisert transport til starten. Det var SAS og Norwegian som skulle stoppe meg 😦 Ingen ledige fly !(?). Jaja, da blir det hviledag i steden 😀

Neste helg er det Køln ironman med innlagt tysk mesterskap.

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

