Køln ironman til helgen :)

29 08 2011

Det er et år siden sist jeg var i Køln og satte pers og norsk bestenotering nesten direkte på NRK 🙂 Jeg ble nr 2 med 9.26.19.
I år er det innlagt tysk mesterskap i langdistanse. Vinneren fra i fjor Diana Riesler, kommer. Hun har det siste året vært på TeamTBB som avler frem ironman-stjerner. Hun har hevet seg enormt. Caroline Koll fra Sør-Afrika har også meldt sin ankomst. C.Koll slo jeg i WorldCupen i Kina i juni, men hun har ligget og trent i Frankrike i hele juni, juli og august..
Det er mye viktigere å få til en bra konkurranse enn en bra plassering. Gjør jeg en bra ironman, blir det også en bra plassering 😉

Rapport og TV-innslag fra i fjor

Handlinger

Information

10 responses

29 08 2011
Adelheid

Det var det gamle ordtaket om dårlige generalprøver og strålende premierer. Håper det har overføringsverdi til triathlon også. Lykke til! 🙂

30 08 2011
Kristin Lie

Tusen takk, får håpe på overføringsverdi ja 😉 God bedring videre!!

29 08 2011
silja

Lykke til! Dette blir bra vet du 🙂

30 08 2011
Kristin Lie

Tusen takk! Håper det 😀 Håper ALT smiler til deg for tiden.. 😉

29 08 2011
Frode

Lykke til i lykkebyen! 🙂

30 08 2011
Kristin Lie

Takk, Frode!!! Må få en økt på Radiostasjonen før snøen kommer.. Løp 10x1000m med broren min der en gang i sommer, det var supert 😀

30 08 2011
Espen W

Lykke til! Ironman er DIN distanse!

31 08 2011
Kristin Lie

Takk! Det er et mye sterkere felt der i år, men jeg får konsentere meg om meg selv 😉

31 08 2011
Marthe Risebro Eikre-Telle

Kjør hardt snuppa:-) Vi heier på deg..klem 🙂

3 09 2011
Kristin Lie

Takk for det! Her er det grisevarmt nå!

Legg igjen en kommentar

