2 uker siden Køln, 2 uker til Barcelona

17 09 2011

Jeg har fått trent greit i de 14 dagene etter Køln. Siden det ikke ble noen løping på konkurransedagen, var jeg klar for løping allerede før frokost dagen etter. Det var ganske tungt å trene de første dagene, mest pga «skuffelsen» eller oppladningen som ikke ga noen resultater. Fra forrige fredag var det derimot full gass 🙂 Jeg har lagd en 7ukers plan for ut sesongen. Avslutningen er LD WorldCup på Ibiza 30.oktober – som i fjor.
Siden både Barcelona og Ibiza har svømming i havet, har jeg for første gang svømt på Huk. Sognsvann og Frysja holder 13 grader, men det er enda 15-17 grader i Oslofjorden. Transporten til og fra Bygdøy tar dessverre lengre tid enn selve treningsøkten..
Det forventes temperatur på ml 25-30 grader i Barcelona. Når vi nå har nattefrost og ikke særlig varme dager, blir nok mer og mer av treningen gjort inne.
Dagens sportslørdag (=mye trening hele dagen 🙂 ble litt stang ut. Vi møttes ivrige og løpeklare for 4x4km i Maridalen. Der var det oppvarming til rulleskirenn og var temmelig kaotisk. Etter forrige ukes skumle opplevelser i Maridalen med rulleskiutøver, bilister og oss på sykkel, konkluderte vi at justeringer måtte til – plan B. Det ble en lang økt inne på CompuTraineren.
Da jeg skulle kjøre bort til Sognsvann i ettermiddag å løpe gulløkten min opp til Frønsvollen, ville ikke bilen starte. Den var helt død. Da måtte jeg ty til en plan C: Grefsenkollen. Etter 2x5min motbakke, ble det plan D. Plan D var å kutte økten. Jeg følte ikke overskuddet eller trykket var der for å gjennomføre det jeg hadde planlagt. Det er 2 uker igjen til Barcelona og liten vits å kjøre seg helt i senk.

Handlinger

Information

2 responses

21 09 2011
Eva Vigeland

Kristin, husk alfabetet har mange flere bokstaver. Ingen grunn til å stoppe på plan D. Hva med plan W?

21 09 2011
Kristin Lie

Plan W er vel å legge seg på et lite mørkt rom og kaste nøkkelen 😀 Jeg liker best å holde meg til plan A eller B. Nå får jeg antipunkteringsguffe i dekkene mine så der er det ingen annen plan enn A 😀

Legg igjen en kommentar

