Challenge Barcelona ironman neste!

28 09 2011

På søndag braker det løs i Calella, en drøy times kjøring fra Barcelona. Startfeltet i kvinneklassen er mye større og tøffere enn i fjor.. men pga min 3.plass, stiller arrangøren opp med gratis overnatting 🙂
Det jeg føler jeg har mest kontroll på er syklingen. Det har blitt lite svømming og enda mindre ute-svømming de siste ukene. Det er ikke sikkert det gjør noen forskjell 😉 Venstre hælen min har begynt å krangle igjen som den gjorde i vår. Det blir nok veldig trolig operasjon av den etter endt sesong. Men på søndag er det ingen bønn, den må gjennom 42 km løping – uansett!
Utfra yr.no er det meldt + 26 og solskinn på søndag. Løpeløypa var utrolig varm i fjor. Da var jeg så heldig å ha privat langing av isbiter ved runding. Nå må jeg vel heller satse på en lokal haglebyge 😀
Arrangørens nettside her.

Handlinger

Information

4 responses

28 09 2011
Tone

hva er det med de venstre hælene…? You can do it, og du vet…det er i hodet det sitter… 🙂

29 09 2011
Kristin Lie

Hehe 😀

29 09 2011
Susanne

Venstre hæler kan være et STORT problem :/ Men det skal ikke Kristin tenke på nå. Dette kommer til å gå bra! Du er kjempegodt trent og tøff i hodet! Lykke, lykke til 🙂

30 09 2011
Kristin Lie

Jepp, du vet vel bedre enn de fleste.. :/
Har fått time hos Rosenlund på onsdag 🙂
Jeg skal tenke at jeg er heldig som kan løpe så langt, Susanne! KLmm

Legg igjen en kommentar

