Høykvalitetssesongpause!

11 10 2011

Nå er hælen operert og gipset. Da blir det maksimal kvalitet på sesongpausen min 😉 Operasjonen var vellykket i følge kirurgen Erik Rosenlund på Volvat, som forøvrig er meget anerkjent også utenfor Norges grenser.
Jeg skal ha gips i knapt 14 dager og deretter følger forsiktig opptrening de neste månedene. Etter 3-3.5mnd vil jeg løpe for første gang. Går det som da jeg opererte den andre hælen min for 5 år siden, vil jeg være tilbake i normal løpbar stand etter 5 måneder (=mars).
Rapport fra opptreningen følger..

Handlinger

Information

9 responses

11 10 2011
wigene

Dette skal gå bra 🙂 Lykke til og heia Kristin!

11 10 2011
Kristin Lie

Takk !! Jeg håper og tror det 😀 Drømmer om treningsleirene våre på Lanzarote nå, for noe få år siden 😉

11 10 2011
wigene

Lanzarote var bra, og du kastet en sokk på Jan 🙂

11 10 2011
Kristin Lie

Hehe, ja! Han snorket sånn 😀

12 10 2011
Kari

God bedring Kristin. Nå kan du jo fokusere 100 % på svømming og styrke en periode! Jammen godt vi driver med tre idretter på en gang, da er det alltid noe å gjøre hvis en eller annen kroppsdel feiler.

12 10 2011
Kristin Lie

Takk for det! Du har rett, triathlon er perfekt sånn 🙂

12 10 2011
Adelheid

Velkommen inn i gipsklubben (har akkurat kastet min etter seks uker). Håper du greier å holde motet oppe i den tiden det tar å komme tilbake. Meg lukter man lang vei for tiden, jeg er nemlig marinert i klorvann. Svømmehallen på Domus Athletica er mitt andre hjem nå (kan ikke løpe før til neste år, tror jeg). :o)
Kanskje vi sees der etter hvert?

God bedring!

12 10 2011
Kristin Lie

Takk! Vi sees garantert om knapt 14 dager 😀

12 10 2011
Adelheid

Bra, jeg skal passe på å holde vannet i sirkulasjon til du kommer. 😀

Legg igjen en kommentar

