En hektisk søndag!

11 12 2011

Dagen er langt fra slutt enda, men til nå ha det gått i ett! Jeg startet relativt tidlig med en lett sykkeløkt på rulle foran TV’n. Siden jeg startet før NRKs sportssøndag, zappet jeg meg gjennom alle kanalene og stoppet tilslutt på nr 52 (!) 🙂 Der startet akkuart Miami Vice. Ganske morsomt! Jeg husker jeg hadde en skolevenninne som hadde bilder av de to gutta på alle veggene på rommet sitt. Min familie hadde NRK i svart hvitt, så jeg var forskånet for dem 😉

Husmorsysler som klesvask, husvask, etc var mye tøffere enn sykkeløkten (den skulle dog være lett).  En liten luftetur ut ble det tid til før jeg skulle innta Storo Senter for å gjøre unna noen juleinnkjøp. Jeg kledde meg godt for turen ut med ullstilongs og ulltrøye under.  Den store tabben var at jeg ikke fjernet dette før jeg kjørte ned til Storo.. Målbevisst gikk jeg rett på de butikkene jeg hadde planlagt, men da jeg entret den 3.butikken, forsvant motivasjonen helt! Det var grusomt varmt!!! Så mange mennesker, så hett, så lite moro.. Jeg kom meg raskt ut og ned til bilen.  Utenfor så jeg alle bilene som sto i kø for å komme inn i senteret – stakkars folk..

Nå må jeg haste videre etter å hatt 15min hjemme 🙂 God stressfri førjulstid til store og små.. 😉

Handlinger

Information

One response

12 12 2011
Anne E

God jul til deg også !! vi har vært i Asker hallem de siste 2 søndagene, men vi sees nok på Domus igjen. Helge spør hver kveld
om vi skal bade i morgen 🙂

Legg igjen en kommentar

