Sesongplan for 2012 bli en vanskelig kabal

11 12 2011

NTFs terminliste ble kunngjort denne uken.  Sesongen starter med NM duathlon i april (!!), NM normal 1.juli og NM lang 21.juli. Etter tidligere års diskusjoner om plasseringer av NM, burde juli styres unna.   I NTFs  NM-reglement leses følgende:  Tid for avvikling av mesterskapene  Vintertriathlon:  januar/ februar/mars/ april,  Triathlon: juni/ juli / august, Duathlon: mai. Selv har jeg ikke planer om noen ironman i juli, men mange av våre beste utøvere kjører enten IM Sveits, Østerrike eller Frankfurt som alle går i juli.

Oslo triathlon inngår også neste år i triathloncupen vår. Den ble utsolgt på under 2 døgn. Triathlon er i skuddet – det er moro!! 😀 Jeg sikret meg en plass i god tid..

Det er mulig jeg tar en tur til Bergen i juni. Det arrangeres NM i sykling der rundt St.Hans-tider. Både tempo og lagtempo vil i så fall stå på programmet mitt.

Til høsten har jeg fått ny invitasjon til Køln ironman. Som ev. 3.års PRO-deltaker, vil de gi meg VIP-status med både reisestøtte og «finish bonus» i tillegg til hotellopphold og lokal transport 😀 Fristende.. mest fordi arrangementet er utrolig bra!  Planen for høsten legges nok ikke før rundt 1.juli.

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

