Ryktene sier at det straks er jul..

22 12 2011

Folk og fe haster rundt, køer av biler inn i kjøpesentrene, køer av folk inne i butikkene, .. Noe er på gang 😉

Selv har jeg knapt hatt tid å tenke på at det er julaften om knapt to dager.. I posten i dag fikk jeg en stor pakke fra Soma. Siden den ikke var pakket inn, åpnet jeg den 🙂  Bilder viser innholdet. Det var en stor eske med sjokolade, hjerteformede konfektformer og cocosa (kokosfett) 😀 Genialt! Gleder meg som en unge til å lage diverse godis en dag julestemnigen senker seg over meg..

Handlinger

Information

2 responses

22 12 2011
Silja

Rykter er som regel ikke sanne så… jeg håper ikke det er jul om to dager?? 😉 Jeg ligger svært langt etter skjema!! Kul gave du fikk!! 😉 Kos deg med den og God jul!

22 12 2011
Kristin Lie

Vi tror ikke på rykter nei, hehe.. God jul til deg og dine også!!! 😀

Legg igjen en kommentar

