Løping på tjukkas

3 01 2012

Godt nytt år ønskes til små og store! Gjør det beste ut av hver dag så blir det resultater etterhvert 🙂

I går hadde jeg en løpeøkt på tjukkas.  Mange husker vel den tykke blå matten vi landet på etter å ha hoppet på trampoline..  For noen år siden løp jeg flere økter på tjukkas med Ingvill Måkestad (nå Bowim).  Vi løp alt fra 20x 40s til 5x4min.  Løpingen er egentlig høye kneløft på stedet.

Gårsdagens økt besto av 10x30s max med start hvert 3.minutt. Det var hardt nok.. I pausen var det lett jogg/løpedrill.  I dag er beina mine glade, så da er det bare å fortsette med slike utskeielser!

Jeg har småjogget et par lette økter i desember, 2 måneder etter operasjonen. Om et par uker – da drøyt 3 måneder etter – starter jeg mer systematisk opptrening med løpingen.

Ang bildet: jeg var ganske mye mer lett kledd enn personene på bildet.. Det er hard og intensiv trening!

Handlinger

Information

2 responses

3 01 2012
Alfred

Fint å lese at du er i rute etter operasjonen, Kristin 🙂

4 01 2012
Kristin Lie

Takk! Håper du også smiler og er fornøyd med treningen din 😀 Forsette å holde deg skadefri så blir det riktig moro i 2012!!

Legg igjen en kommentar

