På tur med NTG Lillehammer

8 03 2012

Nå er jeg så heldig å være med NTG Lillehammer til Mallorca 😀  Det var ganske tilfeldig og mye flaks at jeg havnet her sammen med dem, og veldig mye takket Ole i U-Peaks!!  Vi bor i Palma, på hotell Fontanella som er et kjent hotell i det norske sykkelmiljøet..  Det norske seilerlandslaget er også her.  Ellers er hotellet fullt med tyske pensjonister i meget «godt hold» 😉

De første dagene har vi hatt litt rufsete vær. Asfalten her blir utrolig glatt når den blir våt.  På vei ned fra Randa i går, så vi en bil som sladdet sideveis ut av rundkjøringen.  Han kjørte neppe fortere enn 20 km/t.. Vi sladdet i hver sving på vei opp til Cura. Det er ganske guffent på temposykkel – i allefall på vei ned hvor jeg kjører som en beinskjør dame på 95 ville gjort.

I dag skinner sola og vi skal ut på en moderat langtur. Det er ca 10 grader i lufta, så solstrålene får ikke sette mye av huden min.

NTG-gjengen er drøyt 20 stk, kjempehyggelige. Sønnen til Ingrid Kristiansen, datteren til Ola Bustad og Fredrik F Liland som vant junior-klassen i NM vintertriathlon i år. Jeg er i godt selskap blant de unge lovende 😀

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

