Hva gjør man uten et svømmebasseng?

9 03 2012

Eller rettere sagt, når bassenget er for lite til å svømme i..

Man tager en strikk, binder den fast i en trapp/stang eller liknende og lager en løkke rundt den ene foten. Vips har man et «svømmebasseng» 😀  Det blir som å løpe på tredemølle eller svømme i et motstrømsbasseng.  jeg føler at det er lettere å holde fokus om hver tak når jeg er bundet fast.

 

Jeg har prøvd snart 50x å laste opp en videosnutt som viser svømmingen min i strikk, men nettet her er dessverre for tregt..

 

I morgen skal vi kjøre «test» opp fra Sa Calobra. Her er veien ned til start.. ..

Handlinger

Information

6 responses

11 03 2012
Eva Vigeland

Ikke noe for meg dette her!

11 03 2012
Kristin Lie

Det vet du ikke før du har prøvd!!! 😀

16 03 2012
Bjarne

Hva sier pensjonistene på hotellet når de ser at du er bundet fast midt i plaskedammen og prøver å svømme for livet???

16 03 2012
Kristin Lie

Hehe, hun ene så sur ut hver gang jeg kom.. De andre smilte. Prøvde å være der når jeg var alene 🙂

17 03 2012
Mia

Smart alternativ! Man får til det man vil=)

17 03 2012
Kristin Lie

Stemmer. Det gjelder å se mulighetene 🙂 Jeg føler faktisk svømming på stedet i strikk er mer effektivt å svømme fremover. Leste også et sted at det ga 30% større effekt..

Legg igjen en kommentar

