Noen bilder fra samlingen

11 03 2012

Her nede er det første gang jeg har brukt sykkelsko siden operasjonen. Det har gått veldig fint 🙂  Tidligere har jeg kjørt med crocs og duathlonpedaler.  Det gikk like fint, men hadde vært ganske så kaldt her..  Vi bruker vinterskotrekk stort sett på hver tur.  Nå skal det bli varmere, så tåhetter klarer seg kanskje de siste dagene.

Løpingen går greit. Jeg har funnet en park å løpe i ca 5 min fra hotellet.  Øktene er ikke så lange, men det er deilig å kunne løpe nesten hver dag!  Noen små hopp og hink opp hotelltrappene til 4 etg er obligatorisk avslutning på løpeøktene 🙂

 

This slideshow requires JavaScript.

Handlinger

Information

2 responses

11 03 2012
Ole

Hva brukte du opp Sa Calobra? 🙂

11 03 2012
Kristin Lie

Rett under 37.. Jeg kjørte på temposykkel og hadde altfor tung utveksling 🙂 Men det var et fint drag! Kjørte bedre opp til Lluc på veien dit. Der er det ikke fullt så bratt. De beste gutta kjørte på 26.50 – 29. De hadde racer 😀

Legg igjen en kommentar

