Hektiske dager

1 04 2012

De siste 2 ukene har vært ganske hektiske.. Treningmessig kjørte jeg en ganske intensiv uke som ble avsluttet med løping i trapp med ironwear (vektvest) og en svømmesamling i regi av SK Rye.  Dette fikk jeg «svi» for uken etter 😉  Jeg kan ikke huske siste jeg var så støl! En treningskompis uttalte etter å ha vært med på trappeøkten tidligere, at han vurderte sterkt å ringe hjelpemiddelsentralen for å få låne en rullestol 48t etterpå.  På mandag forsto jeg hva han mente..

Hele uken som fulgte var jeg grusomt støl og trente stort sett bare lett.  Likevel kom jeg meg mirakuløst gjennom 2 poweryoga timer på Domus.  Jeg har hatt på meg kompresjonstights og/eller strømper for i det hele tatt å kunne klare å bevege meg 😀  En moderat sykkeløkt på CompuTraineren fikk jeg i går før min første intervall på mølle for året (!).  Foten er OK, men det mangler litt på farten. Godt det er lenge til sommer’n!

Arbeidmessig har det vært mye som skulle på plass før jeg i går kl 20.52 avsluttet mitt arbeid i triathlonforbundet etter 14 (?) år – med forbundsting rett rundt hjørnet og ellers en travel periode med rapportering til NIF.  Nå venter nye spennende utfordringer 😀

Starten på april vil nytes med en etterlengtet ferie – på Playitas, Fuerteventura…  God påske!

Handlinger

Information

5 responses

2 04 2012
Kari

Playitas er ikke ferie, men treningsleir 🙂 Herlig!

2 04 2012
Kristin Lie

Jepp! Trenigsleir = ferie 😀

14 04 2012
k

Flott blogg! Kan jeg spørre hvor fort du løper under opptreningen? Jeg vet man ikke kan sammenligne, men jeg har også operert hælen og det gir en pekepinn for denne løpeivrige frøkna 😉
he he.

God helg!

K

26 04 2012
Kristin Lie

Hei beklager sent svar.. Har vært bortreist i 3 uker uten nett, ganske deilig 🙂 Når jeg begynte å løpe, løp jeg rett opp i moderat fart. Du kan løpe i den farten som gjør at steget ditt gir minst mulig belastning. Høy fart krever et «annet steg» større mobilisering enn farten du kan klare å holde rett rundt terskel. Løp med høy frekvens og et lavt steg så får du minimalt med belastning. Lykke til!! 😀

29 04 2012
k

Ikke noe problem, jeg er bare veldig takknemmelig for at du tar deg bryet med aa svare! 3 uker uten nett hoeres veldig deilig og sunt ut! 🙂 Tusen takk for hjelpen!

Legg igjen en kommentar

