Tiden flyr!

7 05 2012

Nå har jeg snart vært hjemme i to uker.  Det er hektiske dager som vanlig 😉 Overgangen til det kalde været hjemme har gått greit, selvom kroppen har føltes ganske tung. Forrige helg var det NM duathlon i Kirkenær, der ble jeg nr 2.  Jeg mangler fartstrening, men så snart varmen kommer, blir det viktig å kjøre en del hardere økter.

Tidligere den uken holdt jeg foredrag om triathlon og min egen trening for ivrige PT-elever hos FUSTRA.  De hadde liten erfaring fra utholdenhetsidretter, men var veldig interessert og ivrige! Denne uken ble avsluttet med en triathlonsamling på Toppidrettssenteret.  Det var planlagt en god testøkt med 1,5K svøm (basseng) – 60K sykling og 15K løping. Lørdag morgen var det 2 grader og snø i luften.  Vi måtte endre litt..

Fra soma.no fikk jeg tilsendt Udos_Iform_helside_april2012-1 i siste i form-bladet 🙂

Nå er det en ny uke med mange nye muligheter som venter oss – grip dem!!

Handlinger

Information

3 responses

7 05 2012
Susanne Wigene

Kjempefine bilder (Udo) 🙂

7 05 2012
Kristin Lie

Takk 😀 Neste gang er du med ned og ser hvor fint det er der!! Bilden ble tatt på Fuerteventura..

8 05 2012
Susanne Wigene

Okei 🙂

Legg igjen en kommentar

