Aldri mer punktering..

23 05 2012

De siste 3-4 årene har jeg kjørt med «antipunkteringsguffe» i dekkene mine.  Jeg har slangeløse dekk.  I denne perioden har jeg aldri (!!) hatt punktering bortsett fra 2 ganger under Køln ironman i fjor høst – og det var eneste gangen jeg ikke hadde slik guffe i dekkene :/  Slik guffe er nå ganske vanlig i terrengsykkelmiljøet, men de færreste som kjører på landeveien har dette i dekkene.  For en drøy uke siden tok slowtwitch.com opp dette. Konklusjonen er klar: bruk «antipunkteringsguffe».

I dag har jeg kjøpt en flaske som holder til 2 dekk og varer i 3-6 mnd.  Nå gjelder det bare å fylle dekkene. Det er en klissete jobb..

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

