Haugesund neste!

4 07 2012

I morgen går ferden til Haugesund. På søndag er det Norges første konkurranse i «Hawaii-ironman-sirkuset»!  Distansen er halvironman, som passer meg bedre enn forrige helgs normaldistanse 😉  Svømmingen er 1900m (mot 1500 på søndag), syklingen er mer enn dobbelt så lang (90km mot 40) og det samme er løpingen (21km).  Arrangøren har fått tak i to toppstjerner 😀  Siden startlistene ikke foreligger for eliteklassen enda, er jeg usikker på hvilke andre mer normale konkurrenter jeg får.  Det spiller egentlig liten rolle. Jeg er ikke ute etter å samle poeng til Hawaii-kvalifisering, men gjøre en god konkurranse.   Kroppen bør være veldig uthvilt.  Etter søndagens kalde seanse har nemlig halsen vært sår og treningen veldig kort og rolig.

Her er arrangørens forhåndsomtale av kvinneklassen.   Jeg tror det blir kjempemoro!!

Video av sykkeletappen kan sees her.

Handlinger

Information

2 responses

4 07 2012
Tone

Masse lykke til, du er det tøffeste jeg kjenner så dette blir bare gøy! klemmer i fleng

7 07 2012
Lars

Varmt lycka till i Haugesund i morgon! GoStrong!
Lars

Legg igjen en kommentar

