Motivasjonsvideo!

20 08 2012

Triathlon er ikke bare ironman – det er veldig viktig å understreke! Jeg syns de som starter med triathlon skal gjøre noen sprint og normaldistanser først, for å «bli kjent med» idretten og seg selv.. Nedenfor kommer en knapp halvtimes video om ironman, hva det kan innebære og favorittene før årets Hawaii.  Jeg vil dessuten få gratulerer «min utøver» Synne som kjempet jeg inn til å bli ironwoman i Kalmar på lørdag, fantastisk moro å se at treningen gir resultater 😀 Det ble en imponerede debut på 12.38.08!!! Dessuten hadde vi flere TRI-debuter under Oslo triathlon: like strålende med f.eks min venninne Tone som gjør sin første triathlon 😀

Handlinger

Information

2 responses

20 08 2012
Tone

fra sprint til normal til halv til hel…you never know…

20 08 2012
Kristin Lie

Nettopp 😀 Tenk deg for en fantastisk følelse å bli heiet frem av 100 000 tilskuere.. 2014? 😀

Legg igjen en kommentar

