Pressekonferanse på Hotel Maritim

31 08 2012

Jeg er nå i Køln for å kjøre ironman på søndag! Arrangøren stilte opp med hotellopphold allerede fra onsdag. I går var det pressekonferanse og i dag blir det «dybdeintervju» under pastapartyet 😀  2 år tidligere har jeg vært her nede.  Cologne Triathlon Weekend som det heter, har barneløp i ettermiddag, normaldistanse og sprint på lørdag og hel- og halvironman søndag. Over 4000 deltakere er i aksjon. Fra 2010 har jeg gode minner da jeg hadde NRK sportsrevyen på slep og satte norsk bestenotering:

http://www.nrk.no/1.7279662

Jeg håper dette innslaget er foreldet søndag kveld.. 😉

I fjor hadde jeg 2 pukteringer, den siste 15km fra T2.. Nå har jeg igjen antipunkteringsguffe i dekkene mine og skal unngå sånt.  Startnr 11 har jeg fått, mot 13 i fjor.  Arrangøren var selv så overtroiske at de skyldte på at tallet 13 var grunnen til at jeg ikke kom i mål…

I år har Nicole Woysch fått det nummeret. Hun er et velkjent navn i miljøet, har en 2.plass i IM Lanzarote og «pers» på 9.22. Fjorårets nr 2 her i Køln, Almuth Grüber, er vel så sterk som Nicole. Hun gjorde 9.17 i fjor og vant for 4 uker siden Ostseeman.  Hun har startnr 12.   Time will show! Det er en lang dag og ingenting er avgjort før vi passerer målstreken 😀
Konkurransen har liveoppdateringer på søndag

Noen bilder fra gårsdagens morgenjogg sees nedenfor.  Muligens får jeg tatt noe flere i løpet av dagen..

This slideshow requires JavaScript.

Handlinger

Information

4 responses

31 08 2012
Lars

När får vi se bilder på din cykel med rosa sadel? Den har vi hört sååååååå mycket om här i Sverige!

🙂

31 08 2012
Kristin Lie

Jaja, det kommer straks 😀 Har forsøkt å ta bilder inne, de ble ikke bra nok. Skal ta ute på stadion i ettermiddag 😀

1 09 2012
Ole Fredrik Knutsen

Gleder meg og Lykke til, Kristin! 🙂 ole

1 09 2012
Kristin Lie

Takk 😀 Håper og tror det blir moro! Frykter vinden, men det er lite å gjøre med. CompuTraineren har forresten stått fast i stua i mer enn et år nå. Kun på julaften ble den ryddet bort 😀

Legg igjen en kommentar

