Snart klar :)

1 09 2012

Under pastapartyet i går kveld, ville arrangøren ha det til at jeg var favoritten i dameklassen. Når to andre har bedre pers enn meg, tar jeg favorittstempelet med knusende ro 🙂  Jeg er opptatt av å ha en bra konkurranse, holde fokus på meg og mitt, så får vi se hva det kan bli i mål..

I går ettermiddag var det nesten storm her. Barnetriathlon ble omgjort til duathlon. Det var mange skuffede barn :/  Sammen med en dansk utøver, tok jeg en svøm i sjøen. Det var ganske ville forhold. Jeg trodde en innsjø relativt godt skjermet ville ha «stille vann», men ikke i går!  På grunn av beliggenheten til startområdet (ca 30min med bil fra deltakerhotellet), valgte jeg å sjekke inn sykkelen med det samme jeg var på stadion. I fjor ble det er svare strev å skaffe en taxi som ville ha sykkel med seg. Innsjekkingen i dag er dessuten ganske sent pga normal- og sprintdistanser tidligere på dagen.  Det blåste og regnet så fælt at jeg måtte binde sykkelen min til stativet for at den ikke skulle velte.  Jeg hadde et par ekstra skolisser i sekken som fungerte utmerket til å surre fast sykkelen 😀 Legg merke til mitt nye rosa sete !!

Svømmingen i morgen er rett frem i 1900m før vi vender og svømmer tilbake.  Det er en rostadion, så det er både «baneskiller» og km-merket.  Ut på sykkel er det først inn til byen med vendepunkt like ved hotellet, deretter 3 runder hvor hver runde går tilbake til byen og første vendepunkt.

T2 – skiftingen mellom sykling og løping foregår ca 1.5km fra hotellet. Vi skal også her ha 3 runder hvor «klatringen opp» vindeltrappen hver runde er det store samtaleemnet. På onsdag testløp jeg trappen. Det var slitsomt, men det var verre å bli så svimmel. Både Clemens Coenen og Christian Nietsche som ble hhv 2 og 3 i fjor og løp på 3.07, fortalte i går at de begge gikk opp trappene på siste runden..

I dag er det stålende vær. Det er meldt ganske kraftig vind i morgen, og det vil dessverre påvirke de vindutsatte løypene.  Både syklingen og løpingen har lange åpne strekker. Jeg får krype sammen å gjøre meg liten 😀

Handlinger

Information

5 responses

1 09 2012
Frode

Lykke til!!!

1 09 2012
Kristin Lie

Takk 😀

1 09 2012
sisselmortvedt

Lykke til!! Håper du lager en RR – gleder meg til lese 🙂

1 09 2012
Kristin Lie

Takk 😀 Det kommer, må bare gjøre konkurransen først, hehe.

1 09 2012
Tone

Fanklubben følger deg fra start! Kjør fornusftig hardt! Du er en råtass:))

Legg igjen en kommentar

